רקע מירי כהן

אודות מירי כהן

שלום אהובות ואהובים שלי,

איזה כייף שבאתם! הכנסו ותרגישו בנוח, אם בא לכם הרימו את מכסה הסיר והציצו במקרר. האתר הזה, מירי כהן, הוא הבית והמטבח שלי ושלכם.

כמה נשים אתן מכירים שהפריצה שלהן הגיעה בגיל 50? לא הרבה, נכון? אז תארו לעצמכם כמה אני הופתעתי כשזה קרה לי! במשך שנים הייתי אמא, עקרת בית, מאפרת, הדבק המאחד את המשפחה שלי ופתאום, הפכתי למפורסמת, ובזכות מה? בזכות המטבח, בזכות המתכונים, בזכות האוכל היומיומי שאני מבשלת באהבה למשפחה שלי כבר שנים רבות וכנראה בזכות האמת שלי והמילים שלי שיוצאות מהלב ומוקדשות לכם, העוקבים והעוקבות שלי.

עד לפני שנה רובכם הכרתם אותי כ”אמא של אלין כהן”. אלין כהן היא הבת שלי, ומגיל צעיר מאוד היא אושיית רשת עם מאות אלפי עוקבים, ייזמית ובעלת חברת איפור מצליחה. אני הייתי “האמא של” שליוותה את בתה הצעירה לכל מקום, דואגת, תומכת, מסתכלת על כל דבר בשבע עיניים, שמחה להיות מאחורי הקלעים ולדחוף את הילדים שלי קדימה וכמה שיותר רחוק, כדי שיממשו את הפוטנציאל ויהיו מאושרים.

ואז שהגיעה הקורונה. היינו בבית כל המשפחה ואלין החלה להעלות סטוריז מהרגעים היומיומיים שלנו. ראיתם אותנו אוכלים, שרים, מנקים וגם אותי ראו במטבח, מבשלת לאהובים שלי, כרגיל. לתגובות שלכם לא ציפיתי. כולם רצו מתכונים! אלין פתחה גם לי אינסטגרם והעוקבים עלו ועלו מידי יום.

אנשים ביקשו מתכונים ועצות טובות וגם סתם לדבר או לשאול מאיפה קניתי את השמלה, איזה קונסילר אני שמה, מה מספר האודם ואיך אני מנקה או עורכת קניות למשפחה הגדולה שלי. שמחתי לשתף בשמחות וברגעים המשפחתיים שלנו כאמא וכסבתא צעירה שהרוסה על הנכדות המתוקות שלה.

בפסח כבר הוזמנתי לבשל עם השף יונתן רושפלד בספיישל מיוחד של  ערוץ  FOODY והיום אני עובדת על תוכנית בהנחייתי בערוץ, בו אבשל מהמטבח הפרטי שלי. אני מבטיחה לכם שאתם תהיו הראשונים שתהיו מעודכנים.

עד היום, נהנו מהמתכונים שלי בעלי היקר יורם, הילדים אלין, ליאן, מתן, אוריאל, גילי, איימי ומיילי הנכדות המקסימות שלי והמשפחה המורחבת האהובה עליי כל כך. אבל עכשיו, הגיע הזמן שכולנו נבשל יחד ושגם אתם תוכלו לבשל בקלות.

באתר שלי אספתי עבורכם את המתכונים הכי הכי שלי, מסמיילי צ’יפס ועד חריימה אליפות, מהחביטורטי המפורסם שלי ועד הקוסקוס המהיר. בואו לבשל אוכל ביתי, טעים, מנחם ובלי פוזות, עם מתכונים פשוטים וקלים להכנה. המשאלה שלי היא שהמתכונים שלי יכנסו לכל מטבח בישראל ושכולנו נאכל ונשמח יחד.

תרגישו בבית, שאלו שאלות, השאירו לי תגובות כי אני והצוות שלי קוראים הכל.

אני כל כך מאושרת שאתם כאן!

אוהבת אתכם,

מירי כהן